19 Eylül İlkokulu Öğrencilerinden Sıradışı Bayram Kutlaması

Giresun merkez 19 Eylül İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, Cumhuriyetin 102. Yılı münasebetiyle hazırladıkları İstiklâl Marşı Oratoryosu ve Cumhuriyet Bayramı kutlama etkinliği gerçekleştirdiler.

Etkinliğe, İl Milli Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz de katıldı.   İstiklâl Marşının her bir mısrasını coşkuyla ve ezbere okuyarak salonda duygu dolu anlar yaşatan Minik yürekler, marşımızı eksiksiz ve gururla seslendirdiler. Etkinlik sonunda öğrencilere veliler tarafından madalyaları takdim edildi. Müdür Tokgöz, Cumhuriyetimizin 102. yılında Cumhuriyet coşkusunu yüreklerinde hisseden tüm öğrenci, öğretmen ve velileri tebrik etti. Kaynak: Bülten