Armelitspor Evinde Kazanarak Liderliğini Sürdürdü: 3-2
Haftanın en keyifli ve çekişmeli maçında lider Armelitspor evinde ağırladığı Şebinkarahisarspor'u 3-2 yenerek puanını 9 yaptı ve ligde üçte üç yapan tek ekip olma başarısı gösterdi.
Müsabakada 2 kez beraberliği yakalayan Şebinkarahisarspor’a bu mücadelesi yetmedi. 88. Dakikada oyuna ikinci yarı dahil olan Muhammet Talha Atlı kritik bir gol atarak takımına altın değerinde 3 puan kazandırdı. Bu sonuçla Armelitspor 9 puanla liderliğini sürdürürken, Şebinkarahisarspor 3 puanla altıncı sırada kaldı. SAHA: Keşap İlçe Stadı HAKEMLER: Murat Başar Aslan, Enes Ünal, Sefa Tekin ARMELİTSPOR: Ali Aydın,- Muhammet Bayram, Haruncan Gürel, Salih Akarsu, Kubilay Murat, Emre Yanmaz, Mehmet Can Met, Serkan Üzer, Nuri Can Kalyoncu, Anıl Turan, Alper Gürsu ŞEBİNKARAHİSARSPOR: Serkan Çakır,- Rıdvan Yiğit, Oğuzcan Ateş, Melih Kandemir, Yavuz Tanrıkulu, Murat Karaçayır, Bekir Kaya, Semih Büber, Etem Berkan Sucu, Süha Uğur, Harun Karakoyun GOLLER: Nuri Can Kalyoncu, Serkan Üzer, Muhammet Talha Atlı(Armelitspor), Süha Uğur, Yavuz Tanrıkulu(Şebinkarahisarspor) SARI KARTLAR: Mehmet Can Met, Salih Akarsu, Furkan Gemici, Muhammed Varol, Haruncan Gürel(Armelitspor), Semih Büber, Oğuzcan Ateş, Yunus Emre Pala, Enes Akkuş(Şebinkarahisarspor Kaynak: Bülten