Eynesil Belediyespor'dan teşekkür

TFF 3. Ligin Giresun temsilcisi Amber Çay Eynesil Belediyespor sezonun bitmesiyle birlikte kiralık olarak takımda bulunan 2 futbolcusuyla yollarını ayırdı.

Kulüpten yapılan açıklamada, "TFF 3. Lig 2022-2023 Sezonunu boyunca, Giresunspor Rezerv takımından kiralık olarak kadromuza dahil olan Anıl Yiğit Çınar ve Ayvalıkgücü Belediyespor’dan kiralık olarak kadromuza dahil olan Yahya Kemal Berber'e teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz" denildi.