Giresun'da meyve üretimi destekleniyor
Giresun'da meyveciliği geliştirme çalışmaları devam ediyor
Giresun İl Tarım ve Orman Müdürlüğünce hazırlanan ve DOKAP İdaresi Başkanlığın tarafından finanse edilen “Maviyemis ve Aronya Yetiştiriciliğinin Yaygınlaştırılması Projesi” kapsamında, Tirebolu ilçesinde meyve bahçeleri oluşturuldu. Tirebolu’nun Cintaşı mahallesinde kurulan maviyemis ve aronya bahçesi, kapama meyve bahçeleri kiraz, elma, armut, hurma ile çilek serası teknik elemanlar tarafından ziyaret edildi. Teknik elemanlar tarafından gerekli kontroller yapıldı. Meyve bahçelerinin üreticilerin aile ekonomilerine katkı sağlaması planlanıyor.