Giresun'un Çamoluk Belediyesi sanayi sitesi kuruyor

Giresun'un Çamoluk Belediyesi sanayi sitesi kuruyor

Giresun’un Çamoluk Belediye Başkanı Ergün Bakırhan, belediye imkanlarıyla ilçeye sanayi sitesi kazandıracaklarını belirtti. Başkan Bakırhan, yaptığı açıklamada, ilçenin ekonomik kalkınması, istihdamı ve üretim gücü için önemli bir adım attıklarını ifade ederek, “ Çamoluk Belediyesi olarak küçük sanayi sitesi projemizin yapılacağı alanın tahsisini tamamladık. Arazimizi belediyemizin öz kaynaklarıyla, hazineden peşin ödemeyle satın aldık. Projemiz onaylandı. 34 adet modern iş yeri inşa edeceğiz” dedi. Çalışmalara nisan ayında başlayıp ağustos ayında esnaflara teslim etmeyi planladıklarını aktaran Başkan Bakırhan, şunları söyledi: “Bu proje; sadece bir inşaat değil, Çamoluk’un geleceğine yapılan yatırımdır. Ustalarımızın, esnaflarımızın modern, güvenli ve verimli koşullarda üretim yapmasını sağlayarak ilçemizin ekonomisine büyük katkı sunacak. Emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma ve bizlere destek veren kıymetli hemşehrilerime teşekkür ediyorum. Çamoluk’a hayırlı, uğurlu olsun.”