Giresunspor'da kader haftaları başlıyor!
Giresunspor'da kader haftaları başlıyor!
TFF 3. Lig’de sıkıntılı bir sezon geçiren Giresunspor, önümüzdeki iki hafta içinde adeta kaderini belirleyecek karşılaşmalara çıkacak. Çotanaklar, önce Bozokspor, ardından da 52 Orduspor FK deplasmanlarında boy gösterecek. Son haftalarda oynadığı inişli çıkışlı futbol nedeniyle alt sıralardan bir türlü uzaklaşamayan Giresunspor, geçtiğimiz hafta sahasında aldığı galibiyetle biraz olsun nefes aldı. Ancak yeşil-beyazlı camiada herkesin gözü şimdi bu iki zorlu deplasman serisinde. Teknik heyet ve futbolcular, bu periyodu “kritik 180 dakika” olarak değerlendiriyor. Hafta başından itibaren Bozokspor karşılaşmasına odaklanan Giresun ekibi, Teknik Direktör Önder Deniz Kolgu yönetiminde tempolu bir hazırlık süreci geçiriyor. Hazırlıkların gidişatıyla ilgili açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Önder Deniz Kolgu, futbolcularına güven duyduğunu belirterek, “Artık her maç bizim için final niteliğinde. Özellikle bu iki deplasman, sezonun gidişatını belirleyecek. Oyuncularımın isteği ve disiplini beni umutlandırıyor. Giresunspor, sahada her zaman mücadele eden, pes etmeyen bir takımdır. Biz son ana kadar savaşacağız” dedi. Kolgu, ligde kalma yolundaki hedeflerine de değinerek, “Bu takım, tarihine ve formasına yakışır bir şekilde mücadele edecek. Amacımız bu iki maçtan maksimum puanı alıp daha güvenli bir konuma yükselmek. Bunu başaracak gücümüz var” ifadelerini kullandı. Giresunspor, ilk olarak bu hafta sonu Bozokspor ile deplasmanda karşılaşacak. Ardından gelecek hafta komşu şehir Ordu’da 52 Orduspor FK ile kozlarını paylaşacak. Yeşil-beyazlılar, bu iki maçtan alınacak sonuçların ligde kalma yolunda belirleyici olacağının farkında. Yeşil-beyazlılar için artık her dakika, her puan büyük önem taşıyor. Giresunspor, önündeki bu 180 dakikalık kader yolculuğunda sadece galibiyet değil, yeniden doğuşun hikayesini yazmak istiyor.