Giresunspor için son şans; devre arası!

Giresunspor'da sessizlik krizi büyüyor

Giresunspor’da transfer yasağının kaldırılması için hala en küçük bir girişim bile gözle görünmüyor. Yönetim cephesinden tek bir açıklama yapılmaması, kulübün geleceği konusunda büyük bir endişe yaratırken camia adeta çaresizlik içinde bekliyor. Artık takımdan yükselen ses tek bir noktaya odaklanmış durumda: Devre arası. Çünkü bu son fırsat da heba edilirse, Giresunspor için geri dönüşü olmayan bir tünelin kapısı aralanacak. Lig’de var olma mücadelesi veren Yeşil-Beyazlı kulüpte sorunlar her geçen gün biraz daha büyüyor. Bahis soruşturması kapsamında bazı oyuncuların kadrodan ayrılmasıyla takım daha da zayıfladı. Zaten büyük ölçüde genç oyuncuların sırtlamaya çalıştığı bu yük, artık taşınamaz bir hâle gelmeye başladı. Hem sportif başarı anlamında hem de psikolojik olarak çöküşün eşiğinde olan Giresunspor’da devre arası, bir umut kapısı olmaktan çıkıp adeta son çıkışa dönüştü. Peki Giresunspor devre arasında transfer yasağını kaldırabilecek mi? Bu soru aylardır herkesin zihninde. Taraftarın sabrı tükenmiş durumda, şehrin spor kamuoyu ise cevabını bir türlü alamadığı soruların gölgesinde kulübün geleceğini kaygıyla izliyor. Ancak cevap vermesi gerekenler ne yazık ki ortada yok. Ne yönetimden bir açıklama var, ne de çözüm üretildiğine dair bir işaret. Eğer kulüp adına sorumluluk taşıyanlar bir an önce harekete geçmezse, Giresunspor için geç olabilir. Giresunspor camiası artık bir söz, bir adım, bir çözüm bekliyor. Ama şimdilik, yaprak kıpırdamıyor…