Giresunspor'u sahada kimler yönetiyor?
İşçelebi'nin açıklaması gündeme oturdu!
Giresunspor’da yaşanan son gelişmeler, camiada gündemin üst sıralarındaki yerini koruyor. Görevinden ayrılan teknik direktör Mustafa İşçelebi, Fatsa Belediyespor maçı sonrası yaptığı açıklamayla dikkatleri üzerine çekti. İşçelebi paylaşımında, “Gece gündüz çalıştım, büyük çaba sarf ettim. Ancak işime karışılmak istendiği gibi, bazı planlarım da engellendi. Tüm bunlara rağmen genç oyuncular için sabrettim. Fakat son yaşanan terbiyesizlikler ve haksızlıklar sınırı aşınca görevi bırakmak zorunda kaldım. Maalesef, kulübü yönettiklerini düşünen bazı kişiler en büyük zararı veriyor” ifadelerini kullanmıştı. Bu açıklama, Giresunspor camiasında büyük yankı uyandırdı. Taraftarlar, “Zaten dar bir kadroya sahibiz, yönetim hocanın işine nasıl müdahale ediyor anlamak mümkün değil” yorumunu yaptı.