"Harşit Vadisi'nde Balıklar Ölüyor, Kimsenin Umurunda Değil"

İYİ Partili İl Genel Meclisi üyesi Ömer Cebeci Harşit Vadisi'ndeki balık ölümleri hakkında İl Genel Meclisi'nde konuştu.

İYİ Parti İl Genel Meclis Üyesi Ömer Cebeci, mecliste yaptığı konuşmada Aylardır söylüyoruz Harşıt Vadisi zehirleniyor Tirebolu ve Giresun Halkı büyük tehlike altında diyoruz. Siyasi iktidarın ve yetkililerin  umurunda değil geçen hafta madenle ilgili Harşıt vadisini Doğankent'te bulunan maden şirketinin  Harşıt Vadisini ağır metal atıkları ile  zehirliyor  diye kürsüden konuşmuştum ve konuşmama  müdahale edilmişti Harşıt Vadisi zehirleniyor ekosistem ölüyor bunların umrunda değil. Buradan Giresun Valisi Sayın Mehmet Fatih Serdengeçti Valimizi Harşıt Vadisine  bizide yanına alarak Vadiyi incelemeye davet ediyorum dedi. Kaynak: Bülten