"Hedefimiz Avrupa"

Altın Post Giresunspor Hentbol Takımı Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Demirkan Açıklamalarda Bulundu

THF Ardventure Erkekler Süper Ligi’nde mücadele eden ve Hentbolda tarihinde ilk kez en üst ligde mücadele eden Altın Post  Giresunspor Erkek Hentbol Takımı parkede gösterdiği mücadele ve azimle  Giresun şehrini en iyi şekilde temsil ediyor. Son maçında İstanbul Temsilcisi Beykoz Belediyespor’u deplasmanda 34-28 mağlup ederek üst üste ikinci galibiyetini aldı. Bu önemli galibiyetin ardından açıklamalarda bulunan Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Demirkan, hedeflerinin ilk 6 olduğunu ve Avrupa’ya gitmek istediklerini belirtti. Demirkan: “Son iki maçımızda aldığımız 4 puan ile ilk 6’ya girme yolunda önemli bir avantaj yakaladık. Ankara Hentbol maçından da galibiyetle ayrılarak, Spor Toto maçına hazırlanmak istiyoruz. İlk yarıda 2 maçımız kaldı. Hedefimiz sezonu ilk 6’da bitirerek hem Play-Off’lara kalmak hem de Avrupa’ya gitmek. İlk sezonumuzda bunu başarmak ve ne kadar iddialı olduğumuzu göstermek istiyoruz. İstanbul ve Ankara takımları haricinde Anadolu Takımları arasında en iyisi biziz ve bu sıralama olarak takımların üstündeyiz. İyi bir kadromuz ve iyi bir teknik ekibimiz var. Her maç öncesi sıkı bir çalışma süreci geçiriyoruz. Maçta da son saniyeye kadar mücadelemizi veriyoruz ve Yeşil Beyaz forma için savaşıyoruz. İnşallah bu hikayenin sonu güzel bitecek ve seneye Çotanak Armayı Avrupa sahnesinde izleyeceğiz” dedi.