Kerasusspor'da Hedef Yeni Bir Galibiyet Serisi
TB2L'de Mücadele Eden Kerasusspor'un Başantrenörü Uğur Özdemir, Ligde Oynayacakları Kritik İTÜ Maçı Öncesinde Açıklamalarda Bulundu
TB2L’de mücadele eden Kerasusspor, ligin beşinci haftasında evinde konuk edeceği İTÜ Tam Finans maçını kazanarak yeni bir galibiyet serisi yakalamak istiyor. Lige 3’te 3 ile başlayan temsilcimiz son maçında İ.B.B. Spor’a mağlup olarak ilk kez yenilmişti. 5. Hafta maçında yine bir İstanbul takımı ile karşılaşacak olan Kerasusspor, bu maçı taraftarının desteğiyle kazanma peşinde olacak. Maç öncesi açıklamalarda bulunan Başantrenör Uğur Özdemir zorlu maçtan seyircisi önünde galip gelmek istediklerini söyledi. Ligde yakaladıkları 3 maçlık galibiyet serisinin ardından son maçlarında mağlup olduklarını hatırlatan Başantrenör Özdemir, bu kaybı telafi etmek istediklerini belirtti. Takım olarak hedeflerinin İTÜ karşısında galip gelmek olduğunu vurgulayan Uğur Özdemir, Üç maç sonra mağlup olduk. Şimdi hedefimiz İTÜ maçını kazanıp yeniden bir seri yakalamak, ifadelerini kullanarak takımın motivasyonuna ve hedeflerine dikkat çekti. Kerasusspor, İTÜ maçı hazırlıklarına bu hedef doğrultusunda devam ediyor.