Kızılay Haftası Giresun Etkinlikleri Yoğun İlgi Görüyor
Giresun'da, Kızılay Haftası etkinlikleri kapsamında 3-5 Kasım tarihleri arasında Atatürk Meydanı'nda düzenlenen Kızılay Fotoğraf Sergisi ve Sağlık Etkinlikleri vatandaşlardan yoğun ilgi gösterdi.
Etkinliğin açılışına Giresun Vali Yardımcısı Sayın Fatih Yanıkoğlu, Kızılay Giresun İl Başkanı Hakan Korkmaz ve Yönetim Kurulu Üyeleri katıldı. Ayrıca, AFAD İl Müdürü Ahmet Tuğhan Sakarya, İl Sağlık Müdürü İskender Aksoy, Ortaöğretim Kızılay Kulübü öğrencileri ve çok sayıda Giresunlu vatandaş da açılışta yer aldı. Giresun Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi iş birliğiyle hayata geçirilen etkinliklerde, katılımcılara çeşitli sağlık ve bilinçlendirme hizmetleri sunuluyor. HALK SAĞLIĞI VE ORGAN BAĞIŞI BİLGİLENDİRME ÇALIŞMALARIBu kapsamda; Boy- kilo ölçüm hizmetleri, Gençlik Merkezi tarafından düzenlenen boyama etkinlikleri, Sıfır Atık bilinçlendirme stantları yer aldı. Kızılay Giresun İl Başkanı Hakan Korkmaz, etkinliklere olan ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, tüm vatandaşları, Kızılay gönüllülerini ve kulüp öğrencilerini sergiye ve etkinliklere davet etti. Korkmaz, konuşmasında Kızılay’ın taşıdığı insani değerlerin önemine dikkat çekti. Yoğun ilgi gören etkinliklerin, Çarşamba günü akşama kadar Atatürk Meydanı’nda devam edeceği bildirildi. Kaynak: Bülten