MKO ve GÜ Diş Hekimliği'nden Köy Okuluna Ziyaret
Giresun Merkez Mustafa Kemal Ortaokulu (MKO) ve Giresun Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi, Güce Yukarıboynuyoğun İlkokulu ve İmam Hatip Ortaokulu'na ortak bir sosyal sorumluluk projesi kapsamında ziyaret gerçekleştirdi.
Ziyarette, 70 öğrenci diş taramasından geçirilirken, ihtiyaç sahibi öğrencilere yardım malzemeleri ulaştırıldı. MKO bünyesindeki kulüplerin, Yukarıboynuyoğun’daki öğrencilerin ihtiyaçlarını belirlemesiyle başlayan projeye, Diş Hekimliği Fakültesi de destek verdi. 70 ÖĞRENCİYE DİŞ TARAMASI VE BİLGİLENDİRMEDiş Hekimliği Fakültesi Dekanı Çağrı Ural, Dekan Yardımcısı Nurşen Şahin, Başhekim Seyit Bilal Özdemir ve Çocuk Diş Doktoru Nilge Sarımehmetoğlu'ndan oluşan ekip, 70 öğrencinin diş sağlığı kontrolünü yaptı. Taramada öğrencilere diş sağlığının önemi hakkında bilgilendirmeler yapılırken, tüm çocuklara diş fırçası ve diş macunu hediye edildi. MKO’dan 4 öğretmen ve 20 öğrenci de, yanlarında getirdikleri yardım malzemelerini ihtiyaç sahibi akranlarına dağıtılmak üzere okul yönetimine teslim etti. İki okulun öğrencileri sınıflarda ve bahçede birlikte oyunlar oynayarak keyifli vakit geçirdi. Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Çağrı Ural, böyle bir çalışmayı yapmaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade ederken, MKO Öğretmeni Muhittin Esen ise, okul vizyonlarının toplumsal çalışmalara istekli gençlik yetiştirmek olduğunu belirtti. İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Hasan Cesur, köy okulunun coğrafi mağduriyetine dikkat çekerek destek veren kurumlara teşekkür etti. MKO yönetimi, anlamlı çalışmaya destek veren tüm kişi ve kurumlara teşekkürlerini iletti.