Resmî Yazı Kaymakamlıkta! Giresun'da, Eski Belediye Başkanı İçin Soruşturma İzni Verildi
İçişleri Bakanlığı, eski Keşap Belediye Başkanı Mehmet Emür ve belediyedeki çok sayıda isim hakkında yolsuzluk iddialarına yönelik soruşturma izni verdi.
Eski Başkan Yardımcısı ve aynı zamanda eski İmar Müdürü Bahadır Günay’la birlikte bazı meclis üyeleri ve birçok belediye çalışanının isimlerinin de soruşturma dosyasında yer aldığı ileri sürüldü.Resmî yazının Keşap Kaymakamlığı’na ulaştığı öğrenildi. Keşap’ta uzun süredir konuşulan imar iddiaları, İçişleri Bakanlığının 11 Nisan 2025 tarihli kararının kesinleşmesiyle resmiyet kazandı. Bakanlık, Mülkiye Teftiş Kurulu tarafından yürütülen ön inceleme sonucunda eski belediye yöneticileri ve belediye personeli dahil 20 isim hakkında soruşturma izni verilmesini kararlaştırdı. ESKİ BAŞKAN YARDIMCISI VE IMAR MÜDÜRÜ DE VARBakanlığın kararında, belgelerde imzası bulunan pek çok belediye yöneticisi ve personel için ‘Soruşturma izni verilmesine’ hükmü yer aldı. Listede eski Belediye Başkanı Mehmet Emür, eski Başkan Yardımcısı ve İmar Müdürü Bahadır Günay, bazı eski belediye meclis üyeleri, müdür vekilleri ve teknik personel bulunuyor. Soruşturma izninin ardından dosyanın yargı mercilerine intikal etmesi bekleniyor. İncelemelerin kapsamı ve sürecin nasıl ilerleyeceği önümüzdeki günlerde netleşecek.