Sağlık Sen Giresun Şubesi  Mesleki Çalıştay düzenledi

HEMŞİRELERİN SORUNLARI KONUŞULDU 

Çalıştaya Giresun Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölüm Başkanı Prof.Dr. Yeşim Yaman Aktaş konuşmacı olarak katıldı.
Sağlık Yaşam Merkezi Toplantı salonunda gerçekleştirilen çalıştayda, farklı konular üzerine görüş bildirimleri de yapıldı.

Çalıştayın sonuç raporunun kamuoyuna sunulacağını belirten Sağlık Sen Şube Başkanı Ogün Elifoğlu, hemşirelerin karşılaştığı mesleki sorunları ve taleplerim masaya yatırıldığını ifade etti.Elifoğlu, çalıştaya katılımlarından dolayı, Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölüm Başkanı Prof.Dr. Yeşim Yaman Aktaş’a ve fikir beyan eden tüm çalışma arkadaşlarına  teşekkür etti.