"Ya Kazanacağız Ya Kazanacağız"
Sanayispor Başkanı Ünal Göze Hafta Sonu Oynayacakları Çekmeköy Maçı Öncesi İddialı Konuştu
Turkcell Kadınlar Süper Ligi’nde mücadele eden Prolift Giresun Sanayispor Kadın Futbol Takımı’nda Başkan Ünal Göze hafta sonu evinde oynayacakları Çekmeköy Bilgidoğa maçı öncesi iddialı konuştu. Bir çıkışa ihtiyaçları olduğunu vurgulayan Göze şunları söyledi: “İlk kez mücadele ettiğimiz Kadınlar Süper Ligi’nde Giresun’u en iyi şekilde temsil etmek için çabalıyoruz. Yeni bir takımımız var, oyuncular artık birbirlerine iyice alıştılar. Bu milli ara bizim için çok iyi oldu. Çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Bu maçı ya kazanacağız ya kazanacağız! Başka bir ihtimal düşünmüyoruz. Milli takıma giden futbolcularımız var. Onlarda birkaç güne takıma dönecekler. Çekmeköy maçında en hazır şekilde sahada olacağız. “HOCAMIZLA BAŞARIYA ULAŞACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUM”Yeni Teknik Direktör Emrah Akça’nın ilk antrenmanını yerinde takip eden Kulüp Başkanı Ünal Göze Hoca konusunda ince eleyip sık dokuduklarını söyledi ve ekledi: “Yeni hocamıza hoş geldin diyorum. Emrah Bey ile yaptığımız görüşmelerde takımımızın hedeflerini anlattık, projelerimizden bahsettik O da bu projede yer almak istedi ve anlaşma sağladık. Hocamızla başarıya ulaşacağımızı düşünüyorum. Takımla ilk idmanına çıktı, oyuncular ile tanıştı. Hedefimiz Çekmeköy maçı, bu maçtan 3 puanla ayrılıp bir çıkış yapmayı hedefliyoruz. Pazar günü oynayacağımız maça tüm Giresun Halkını bekliyoruz” diyerek sözlerini noktaladı.