Yeniyolspor Ordu Deplasmanından Mağlubiyetle Döndü

BAL Ligi 3. Grup'ta mücadele eden Yeniyolspor, ligin 3. Haftasında Ordu takımlarından Ulubey Belediyespor ile deplasmanda karşı karşıya geldi.

Mavi Beyazlılar rakibine 2-0 mağlup olarak bu sezonki ilk yenilgisini yaşadı. Ev sahibi Ulubey Belediyespor’a galibiyeti getiren golleri 35. Dakikada penaltıdan Mert Yıldırım ve 63. Dakikada Asım Can Çaykıran kaydetti. Yeniyolspor bu mağlubiyetle 4 puanda kaldı ve 6. Sıraya geriledi. Ulubey ise 3’te 3 yaptı ve puanını 9’a yükseltti. Temsilcimiz bir sonraki maçında Murgul Belediyespor ile evinde karşılaşacak.