İl Sağlık Müdürleri Toplantısı'nda Giresun'un Sağlık Hizmetleri Değerlendirildi

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu başkanlığında, 24-26 Ekim tarihleri arasında kapsamlı bir "İl Sağlık Müdürleri Toplantısı" düzenlendi.

Toplantıya, 81 ilin Sağlık Müdürleri ile birlikte Sağlık Bakanlığı'ndan üst düzey bürokratlar katıldı. Geniş katılımla gerçekleştirilen bu önemli buluşmada, illerde sunulan sağlık hizmetlerine, devam eden yatırım çalışmalarına ve geleceğe yönelik planlanan projelere dair kapsamlı değerlendirmeler yapıldı. Toplantıda Giresun'u temsil eden İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi İskender Aksoy da bir sunum gerçekleştirdi. Dr. Aksoy, ilin güncel sağlık planlaması, sunulan mevcut sağlık hizmetleri, tamamlanmış ve planlanan sağlık yatırımları hakkında detaylı bilgiler paylaştı. Bu toplantı, Giresun'daki sağlık altyapısının durumunu ve gelecekteki gelişim stratejilerini Bakanlık düzeyinde görüşme ve koordinasyon imkanı sağladı. Kaynak: Bülten