Giresun Cumhuriyet Ortaokulu’nda gerçekleşen yarışmada ilçemiz temsilcisi Şehit Binbaşı Hüseyin Avni Alparslan Ortaokulu öğrencisi Rabia Aydın, il dördüncülüğünü elde etti.Yarışma sonunda Görele’den İrem Yılmaz birinci olurken; Güce Zübeyde Hanım Yatılı Bölge Ortaokulu’ndan Beyzanur Kufacı ikinci, Doğankent’ten Ayşe Dede üçüncü ve Tirebolu’dan Rabia Aydın’da dördüncü sırayı elde ettiler.Söz konusu yarışmada dereceye giren öğrencilere İl Milli Eğitim Müdürü Ertuğrul Tosunoğlu, Şube Müdürleri İsmail Babur ve Recep Celep, Cumhuriyet Ortaokulu Müdürü Adem Gündoğdu tarafından ödülleri takdim edildi.İzzet Demir
Gündem
Yayınlanma: 10 Haziran 2023 - 22:44
Aydın dereceye girdi
Giresun’da Ortaokullar Arası Kitap Okuma Yarışması il finali yapıldı ve dereceye giren okullar belli oldu.
Gündem
10 Haziran 2023 - 22:44









