Giresun’un Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, ilçenin farklı noktalarında devam eden çalışmaları yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı. Bulancak Belediyesi ekipleri tarafından, Pazarsuyu, Sanayi, Bahçelievler, Bulancak ve İhsaniye mahalleri ile fakülte binasındaki çalışmaları takip eden Başkan Sıbıç, “Her mahallemize eşit hizmet götürmek, eksik olanı hızla tamamlamak için sahadayız. Daha güzel bir Bulancak için çalışmalarımız aralıksız sürecek” açıklamalarında bulundu.
Başkan Sıbıç, fakülteye devredilen binanın çevre düzenleme çalışmalarında da sona geldiğini bildirdi. Haber Merkezi
Gündem
Yayınlanma: 20 Kasım 2025 - 01:05
Giresun'da Başkan Sıbıç'tan çalışmalara sıkı takip
Giresun’da Başkan Sıbıç’tan çalışmalara sıkı takip
Gündem
20 Kasım 2025 - 01:05









