Giresun Mimar Sinan Anadolu Lisesi Sinema Kulübü, Kültür Bakanlığı ve Çankaya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün düzenlediği “Gençliğin Gözünden Çevre” kısa film yarışmasında Türkiye birincisi olduktan sonra, şimdi de yine Kültür Bakanlığı’nın desteğiyle düzenlenen Kısadan Hisse Kısa Film Yarışması’nda finalist olarak gösterime hakkı kazandı.
“Son Balık” adlı kısa film 20-30 Kasım’da gösterine sunulacak.
Filmin yapımında; Mimar Sinan Anadolu Lisesi Sinema Kulübü danışman öğretmeni ve filmin oyuncusu Sinan Koca, Sinema Kulübü öğrencisi Yüksel Ali Sarımehmetoğlu (yönetmen), Sinema Kulübü öğrencisi Ecrin Nas Civelek (oyuncu), Cumhuriyet Ortaokulu Sosyal Bilgiler Öğretmeni Nihal Kandemir, Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni Şeyda Koca, Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğretmeni Ercan Selim Öngöz görev aldı. Haber Merkezi
Kültür & Sanat
Yayınlanma: 27 Ekim 2025 - 13:05
Giresun yapımı "Son Balık" finalde!
“Son Balık” adlı kısa film 20-30 Kasım’da gösterine sunulacak
Kültür & Sanat
27 Ekim 2025 - 13:05









