Giresunlu doktor Nusret Kuşoğlu, 37 yıllık görevinin ardından emekliliğe ayrıldı.
Tirebolu 1 nolu Aile Sağlığı Merkezinde Aile Hekimi olarak görev yapmakta doktor Kuşoğlu’nun emekli ayrılması nedeniyle Giresun İl Sağlık Müdürü İskender Aksoy kendisini plaketle uğurladı.
Giresun İl sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, “İl Sağlık Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi İskender Aksoy Tirebolu 1 nolu Aile Sağlığı Merkezinde Aile Hekimi olarak görev yapmakta olan Dr. Nusret Kuşoğlu'na 37 yıllık meslek hayatının ardından emekliliğe ayrılması nedeniyle plaket takdim etti” denildi. Haber Merkezi
Yaşam
Yayınlanma: 13 Kasım 2025 - 17:20
Giresunlu 37 yıllık doktor emekli oldu
Giresunlu doktor 37 yıllık görevinin ardından emekli oldu
Yaşam
13 Kasım 2025 - 17:20
İlginizi Çekebilir









