Giresun Üniversitesi Alucra Turan Bulutçu Meslek Yüksekokulu’nda bu yıl düzenlenen hamsi şenliği, öğrenciler ve protokol üyelerinin katılımıyla neşeli anlara ev sahipliği yaptı.
75 kilo hamsinin tüketildiği ve gün boyunca süren şenlikte katılımcılar, çaylarını yudumlarken ekmek arası hamsinin tadını çıkardı. Halaylar, horonlar, samimi sohbetler ve kahkahalar, okul bahçesini neşeli bir atmosfere dönüştürdü.
Hamsi Şenliğine AK Parti Giresun Milletvekili Nazım Elmas, Kaymakam Emrah Azman, Belediye Başkanı Faruk Demirağ da katıldı.
Kaymakam Azman, bu tür etkinliklerin ilçenin sosyal ve kültürel hayatına önemli katkılar sunduğunu kaydetti. Haber Merkezi
Yaşam,Gündem
Yayınlanma: 29 Ekim 2025 - 10:40
Hamsiyi yiyen kendini halayda buldu
Hamsiyi yiyen kendini halayda buldu
Yaşam,Gündem
29 Ekim 2025 - 10:40









